Metadata: Effekte der Unterrichtsmethode auf den Lernerfolg und die Selbstwirksamkeitserwartung
Theses
- Document type:
- Theses
- Thesis type:
- Master thesis
- Title:
- Effekte der Unterrichtsmethode auf den Lernerfolg und die Selbstwirksamkeitserwartung: eine quantitative Studie zu Cooperativem Offenen Lernen (COOL) im Vergleich zum klassischen lehrerzentrierten Unterricht = Effects of the teaching method on the learning success and the expectation of self-efficacy : a quantitative study on Cooperative Open Learning (COOL) compared to traditional teacher-centred classes
- Other titles:
- Effects of the teaching method on the learning success and the expectation of self-efficacy
- Scope:
- 1 Online-Ressource (V, 139 Seiten)
- Year of submission:
- 2025
- Year of publication:
- 2025
- Course of study:
- Masterstudium Wirtschaftspädagogik
- Aspired degree:
- MSc (WU)
- Language:
- German
- Notes:
- Enthält Literaturverzeichnis auf Seite 100-105
- Description:
- Cooperative Open Learning
- (COOL)
- Austrian VET colleges
- learning success
- interdisciplinary competences
- self-efficacy expectation
- Collection:
- WU Master Theses
- Use and reproduction license:
- In Copyright
- Access:
- Accessible from within the WU network